Nashville

Då film och serier är en av mina stora passioner så tänkte jag ta upp mitt bloggande på just den här fronten. Mest för att jag tycker det är roligt och utvecklande. Självklart som ni säkerligen redan vet är sci fic och fantasy det bästa jag vet, men finns även lite annat smått och gått som t.ex. Nashville.
 
Idag har jag suttit och lyssnat igenom soundtrack från tv-serien. Kan ärligt säga att jag fastnade för den serien med en gång när jag började kika förra året. Började titta på den för att jag läst att Hayden Panettiere skulle vara med. Jag älskade Heroes när det gick så blev spänd på vad det var hon skulle hitta på. Den här serien handlar om två countrystjärnor och deras liv. Senare i serien kommer även en hel del andra countryartister in. Tycker den är mysig med all country och det är härliga karaktärer i serien. Den är kanske lite förutsägbar, men en sån där mysig serie att slötitta på. Musiken i serien gör det helt klart värt det. Med i serien finns även Connie Britton som är känd från bland annat Spin city och 24. Finns ytterligare ett par ansikten man känner igen om man är serie-tittare. Helt klart sevärd serie om man gillar country-musik. För mig ligger den på den 4.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Bjancas inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Prata på:

Trackback
RSS 2.0